Friday, 6 January 2012

oh urgghh hummm

oh. aku lupa tahun ni 2012

petang semalam sembang2 dengan abg nizam. perbualan hampir macam ni (dah lupa dialog asal :D)

abg nizam: master berapa tahun?
aku: 2 tahun, 2013 habis
abf nizam: oo. tahun depan lah tau.
aku: tak. 2013.
abg nizam: ya lah. tahun ni kan 2012.
aku: eh. bla bla bla..

ahahaha. adeh. ntah camana boleh lupa tahun ni dah 2012. :P

urgghh. semalam bosan dan tension dengan assgnment2 aku.
aku pun ambil tripod dan camera. nak ambil gambar terbang lah konon.
1st amik dlm bilik. tak sedar ada kipas.. tangan hampir putus terkena daun kipas tu. aha..


setelah merasakan dlm bilik tak selamat untuk amik gambar terbang. aku pun naik atas bumbung blok. 



ni lah gambar terbaik yang aku dapat. :D

hummm......
apapapun... masa seminggu ja lagi mo siapkan assg. :( ni lah kalau banyak main........


wasalam... sambung buat kerja..

No comments:

Post a Comment