Tuesday, 10 January 2012

Oh Bulan~

sedang aku boring+tension+stress+buntuh
dek ASSGNMNT aku... aku pun capai cammo aku..
aku naik atas 'bubur' (ada cerita sebalik nama ni) @ bumbung @ tempat sidaian @ bahagian atas blok Bakawali.
pandang langit.. waaa.. cantik bulan... setelah 2 kali kempunan nak amik gambar sebab mendung.
aku pun snap. erk. sangat kecewa... why lah lens aku tak leh capai lagi dekat ngan bulan tu..

tapi aku snap ja lah.. yg penting ada hasilnya..
ni yg aku dapat smlm :)





ni versi2 yg berlainan.. :D
kalau lah dapat zoom lg dekat.... haiih...



3 comments:

  1. mengelamun tgk bulan je dia ni.. adoi..~

    ReplyDelete
  2. okey...pencinta alam..
    sok lusa pic matahari lak..
    Leh kenakan ngn lagu 'matahariku'...
    ;D

    ReplyDelete
  3. nurmikalthum.. sik ngelamun.. :P kmek tinguk ja..

    eyan... tunggu lah kat tepi pantai. bru best amik pic matahari. eheheh

    ReplyDelete