Saturday 14 January 2012

Lunch Bujang@Perantau@Student

Alhamdulillah.. dpt juga aku lunch ari ni.
:) seperti biasa. lunch aku hanya kepingan-kepingan roti gardenia/roti sedap.
tapi hari ni sedikit kelainan.
tadi tak plan pun nak makan dengan ais krim.
tapi bila teringat balik saat2 bersama family bila hujung minggu.
aku pun teringin nak makan.
waktu aku 1st year dlu (2008) aku pernah gak buat kat kolej.
time tu sehari selepas bday aku. aku beli ais krim (kontainer) dan roti berbuku2.
lepas tu makan dengan senior2.
*jgn tak habiskan ais krim. nanti kena palit kat muka.
dan hari ni. aku beli ais krim cup ja. ya lah. makan sorang2. ahaha.
pun layan....

roti+ais krim


senang ja. sapukan ais krim atas roti. :)

beberapa hari lepas terfikir nak kumpul tag roti ni. haha.


#saatbersamafamilydanrakanrakanadalahsangatbahagia

No comments:

Post a Comment