Tuesday 13 September 2011

13.Sept.2011.Selasa

kelas keDua : seminar pengarahan
hari ni berbincang pasal kewajaran amik kursus ni.
ada betul juga bila Dr. Zainal kata kami perlu ada basic pasa pengarahan. rata-rata kami dari latar akademik yang berlainan dan jauh tersasar untuk amik kursus ni. Ervina (degree digital dan pengurusan di MMU), Shahnaz (degree Tari UM), aku pula drama tapi spesial dlm sinografi. ada lah sorang yg perna amik pengarahan sebelum ni, yaitu Mazlan (degree teater UITM). lepas kelas td,kami berempat berbincang bersama di kafe, sempat juga ambil2 gambar hp.

4 orang HP ada 10


lepastu, kami berempat membawa diri gi Censelari (lama) untuk jumpa kak fazilah untuk tanya pasal kursus lain yang ditawarkan. kebetulan juga Dr. Zainal juga ada sana. kami bincang sekali lagi, kami bangkitkan pasal kursus yang berkaitan pendidikan. Dr. Zainal bersetuju untuk menukarkan kursus Seminar Pengarahan kepada Seminar Teater/Drama dlm pendidikan (bunyi mcm ni lah,tak pasti).  so, kami sepakat untuk memilih kursus tersebut.

selesai tukar kursus. kami bertiga (shahnaz,Lan,aku) pegi Bnk Islam. 1st plan nak p bayar yuran aku ja, tengok2 tiga2 p tukar debit kad. esh2. makin lambat proses. lepastu mau p daftar di IPS. teruk! sebab aku tak sedia salinan2 yang perlu. duh! terpaksa tangguh lagi. lepastu lepak di 12th. then balik 2nd jalan kaki.


petang udah plan mau men futsal tapi hujan. huh. tertangguh lagi hajat mau men di tenggayun.

okbai.jumpa lagi esok! tetttt...

2 comments: