Monday 19 September 2011

Bengang! Panas!

Hari ni aku sangat baran.
lepas kelas estetika seni drama, aku terus ke KKTB untuk tanya pasal rayuan aku.
jawapan yang aku dapat... sila tunggu 2-3 hari lagi.
ok. wa boleh tahan. wa terus lepak depan mart.
kebetulan kosmate aku limpas(lalu) depan aku.
aku pun tegur. tanya tinggal mana.
dia bilang "2nd". wah.....
hati wa panas. sebab dia baru apply minggu lepas.
lepas tu dia bilang lagi yang dia dapat bilik 2 hari selepas dia apply.
wah. hati wa memang panas meluap2.
wa sudah apply 3 minggu ma... tapi wa belum dapat sampai sikalang...
okey... panas... mmg panas...... tapi sabar.  2-3 hari tak dapat juga. wa cari kolej lain ma. ya lah. wa tau wa tiada apa2 sumbangan sama itu kolej ma.
tapi itu kolej saja wa banyak kawan. lagi dekat sama wa punya tempat kuliah.

No comments:

Post a Comment