Wednesday 14 September 2011

14.september.2011.rabu

Hari ni gerak awal pegi kelas.
langgar ja hujan. 4l lebih dah gerak. p kafe. makan rojak+cendol sorang2.
lepas makan, aku pun pegi blik kuliah 1 di p.E (panggung eksperimen).
duh. sampai d P.e, hanya ada aku sorang. seram gak tempat tu. hujan renyai2 pula tu.
bosan2. aku pusing2 dan tinjau2 kawasan sekeliling.
betul lah, kata jr tu, p.e sempit. tp yg menarik aku tengok p.e ni, semua bilik ada. black box,stuido latihan music,studio drama,studio tari, dan bilik kuliah. ok lah tu. semua jabatan boleh bgabung.
aku sempat lah juga amik gmbar kawasan2 sekitar p.e. dan gambar budak2 di kelas aku.
oh ya. kelas hari ni batal. sebab xtau sebab. haha. lect tu kata jumpa minggu depan.
so, kitorang (Lan,shahnaz,aku) pun pegi 11th. makan lambchop ama chcken chop. ngeeee...
lepas makan. aku pun balik merentas padang uni. ngan payung besar. ehe

tdk banyak yang menarik hari ni.
jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment