Tuesday 6 September 2011

RayaKU2011.

1st Raya.
:aku beraya di Klang. memang sangat bosan. xramai kawan2 yg ada untuk diziarah.oh tidak. beraya ngan family ja la..

malam kemas2 beg.ehee

2nd Raya.
:kul 12 tngah hari fly to KK. yeah!! beraya dengan keluarga bio. ehek. setelah tahun lalu tak dapat beraya bersama. luvyu mia familia! wink!

tahun ni juga. tahun pertama angah beraya sebagai seorang isteri. ehek


rumah pertama aku ziarah. rumah abg norjhan. senior sekolah dlu. ngan mmber2 semua. 

3rd Raya.
:beraya di 5 buah rumah.
1st. rumah ridzuan rajah. 
upss.sama si agai (koscielmy)

2nd di rumah aku.  ehe
member2 adik aku pun ada (dorg ni junior2 di asrama dlu)

3rd. di rumah cikgu wan. :D tp xda bwk camera. cikgu wan ni lah yg bnyak melibatkan aku ngan benda2 seni. :P
4th d rumah kekasih kepada mmber aku yg sorang ni (tinguk gambar bawah). kekasih dia belajar di mesir bai... aha. 
upsss... apaituuuu

4th Raya. kami cuti. aha. aku jalan2 di centrepoint.suria sabah. wisma merdeka. :P

5th Raya
:1st beraya di rumah nenek si hilmy di kg. Bendulan. 
nenek dia ni ketua kg. 



2nd. beraya di rumah member si wan.  :D banyak cewek durang bilang. ahaha.


3rd beraya di rumah makcik aku@exclassmate aku. Marha


4th g kawen kak erna. hee. exclassmate juga.



last sekali p beraya di rumah excikgu cikgu mat nor. dan anaknya dayah exclassmate aku. tp xda gambar2. sorry. ehe


6th Raya.
: merupakan last beraya di sabah. di rumah Azilah. member di asrama(penolong asrama aku dulu)

7th Raya.
:aku fly to KL sudah. :D heee....



tu lah cerita2 dan gambar2 suka duka raya aku di KK. wink!

jumpa lagi raya depan!!





No comments:

Post a Comment